امام جمعه موقت میبد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: کسانی که درانتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند به معیارهایی که مقام معظم رهبری و شهید خدمت داشتند توجه کنند.

به گزارش صبح ساباط؛ حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: کسانی که درانتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند به معیارهایی که مقام معظم رهبری و شهید خدمت داشتند توجه کنند.

اعرافی خطاب به کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: عوام فریبی، سرفرود آوردن مقابل دشمن و شعارهای فریبنده ممنوع است و مردم هم کسی را بعنوان رئیس جمهور و مقام دوم کشور انتخاب کنند که اصلح باشد و بدون خستگی به درد دل مردم برسد.

امام جمعه موقت میبد درخطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت شهادت خادم الرضا شهید خدمت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان گفت: آیت الله رئیسی مانند استادش آیت الله شهید بهشتی و همراه سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی با ایثار و رشادت و مبارزه با ظلم و داعش و گروهک های ضاله و منحرف و شهادت مکتبی را بنا نهاد گفت: آیت الله رئیسی هم مکمل سردار سلیمانی بود و مکتب خدمت ، مکتب با مردم روراست بودن، جمعه و تعطیلی برای خود نداشتن و خستگی ناپذیری را بنا نهاد.

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: شهید خدمت آیت الله رئیسی مالک اشتر رهبری شد و وزیر خارجه اش شهید امیرعبداللهیان هم که برای برپایی و ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ، درکنار نیروهای مسلح و مقام معظم رهبری و شهید خدمت بود ؛ از سوی جبهه مقاومت به وزیر خارجه مقاومت اسلامی نام گرفت.

امام جمعه موقت میبد در بخش دیگر از سخنان خود پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ سالروز قیام بزرگ مردم برعلیه رژیم ستم شاهی و یاد و خاطره شهدای آن قیام بزرگ را گرامی داشت.

اعرافی چهاردهم خرداد سالروز رحلت امام رحمه الله علیه را گرامی دشات و گفت: این بزرگ مرد تاریخ ساز برای ایران اسلامی بعد از حکومت ائمه سلام الله علیه، حکومتی را در ایران پایه گذاری کرد که براساس دستورات دین ، شارع مقدس و الگو گرفته از حادثه بزرگ عاشورا و دیگر نهضت های بزرگ ائمه بود.

امام جمعه میبد افزود: حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، عارف به تمام معنوی درعرفان نظری و عملی و وارسته و پیراسته ازپیرایه های مادی بود که درراس کشوری قرارگرفت که مایه های ایمان این مردم ریشه دار بود و عمیق شد.

  • نویسنده : ساناز امامی