محدثه آقچه لو: انرژی های مثبتی که از اطرافیان و بینندگان و مسئولین میگرفت باعث می‌شد تا جسارت و شهامت رسیدن به قله های موفقیت هر روز در من تقویت شود.

به گزارش صبح ساباط؛ محدثه آقچه لو بازیگر و مجری جوان تلوزیون متولد هشتم مرداد ماه ۱۳۸۴ در شهرستان ساوه می‌باشد و فرزند بزرگ خانواده چهار نفرشان است که یک برادر کوچک تر از خودش به نام امیرعلی دارد.

آقچه لو اولین بار در ۱۰ سالگی با دکلمه خوانی وارد عرصه ی هنر شد و در سن ۱۲ سالگی به مناسبت دهه فجر تئاتر مدرسه ای با حضور مسئولین شهرستانی و مهمانان تشکیل شد که کاراکتر اصلی به او داده شد.

این هنرمند نوجوان در همان روز مورد استقبال تمام حضار قرار گرفت و این اولین قدم برای مصمم شدن به مسیر هنر بود.

وی در گفتگو با صبح ساباط گفت: تا سال ۱۳۹۵ به بازیگری تئاتر مدرسه ای مشغول بودم تا اینکه در مهر ماه همان سال استعداد مجری گری ام توسط مدیر مدرسه (متوسطه اول) سرکار خانم قیصر کشف شد و در همان سن به عنوان مجری نوجوان پا به روی صحنه هایی با حضور بیش از ۶۰۰ حضار مجری کردم.

اینن هنرمند نوجوان افزود: انرژی های مثبتی که از اطرافیان و بینندگان و مسئولین میگرفت باعث می‌شد تا جسارت و شهامت رسیدن به قله های موفقیت هر روز در من تقویت شود.

آقچه لو که با تلاش، تمرینات مداوم و مطالعه در زمینه های مختلف هنری موفق شد در سنین کم حائز رتبه های برتر مجری گری، بازیگری و گویندگی در سطح استان و کشور شود؛ داشتن اساتیدی همچون استاد عمران فضل اللهی که برای اولین بار به محدثه آقچه لو در شهرستان ساوه مجری گری را به طور تخصصی آموزش داد و استاد پیمان طالبی که گویندگی رادیو و متن خوانی را در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته آموزش داد را در موفقیت خودش سهیم می داند.

وی مجری گری مقابل دوربین با آموزش استاد محیا اسناوندی و دوره فن بیان با آموزش استاد فرشته نصیری شرکت کرد و موفق به کسب مدرک پایان دوره در کلاس های ذکر شده شده است.

شایان ذکر است؛ فعالیت در زمینه های دکلمه خوانی، مجری گری، گویندگی و بازیگری محدثه آقچه لو باعث شد تا مورد توجه کارگردانان و تهیه کنندگان در تهران واقع شود و پیشنهادات کاری در صدا و سیما به ایشان داده شود.

همچنین در حال حاضر وی مشغول مجری گری و گویندگی و البته بازیگری است و از فیلم هایی که به زودی از صدا و سیما پخش خواهد شد؛ فیلمی به مناسبت ماه محرم به تهیه کنندگی جناب آقای سید سجاد میرسید و کارگردانی افشین سنگ چاپ در حال ضبط و….. است و ایشان نقش اول فیلم را به عهده دارد و پس از آن در سریالی با ژانر طنز که در شبکه نمایش خانگی با حضور بازیگران طنز و برجسته کشوری هست؛ جز بازیگران اصلی فیلم دیده خواهد شد.

شایان ذکر است که ایشان در کلاسهای بازیگری شرکت نکرده اند و استعداد بازیگریشان ذاتی است.