مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مراسم شور عاطفه‌ها پنجشنبه ۳۰ شهریور در میادین و معابر سطح شهر، اول شهریورماه در محل مصلی‌های نماز جمعه و در هفته دوم مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح ساباط؛ محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مراسم شور عاطفه‌ها روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در میادین و معابر سطح شهر برگزار می‌شود.

شجاعان با بیان اینکه ۱۱ هزار دانش‌آموز و دانشجو نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: رویداد ملی “شور عاطفه‌ها” از روز شنبه ۱۸ شهریورماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۵ مهرماه با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ادامه می‌یابد.

وی افزود: مراسم شور عاطفه‌ها پنجشنبه ۳۰ شهریور در میادین و معابر سطح شهر، اول شهریورماه در محل مصلی‌های نماز جمعه و در هفته دوم مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی “شور عاطفه‌ها” نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند که تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار ملزومات آموزشی از جمله این کمک‌ها خواهد بود.

شجاعان اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

وی تصریح کرد: نیکوکاران معزز می‌توانند طریق کد دستوری #*۸۸۷۷*۰۳۵ تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این رویداد خیر و تامین ملزومات دانش آموزان نیازمند شرکت نمایند.