تهیه کننده و کارگردان فیلم تاریکخانه گفت: فیلم تاریکخانه اشباع وارد پیش تولید شد.

به گزارش صبح ساباط؛ محرم علی آذرافزا تهیه کننده و کارگردان فیلم تاریکخانه اشباع در باره این اثر توضیح داد و گفت: این اثر یک فیلم اکشن قوی به شمار می رود که بعد از پیش تولید و انتخاب بازیگران و قعطعی بودن عوامل جلو دوربین شروع به فیلم بردار خواهد شد.

آذرافزا در ادامه به صبح ساباط گفت: موضوع اصلی این اثر در باره فردی بنام اشکان که مأمور است؛ از طرف فرمانده خودش ماموریت داده می شود که به عنوان نیروی نفوذی وارد باند تروریستی شود که با دعوای ساختگی به زندان می‌افتد و در زندان با فردی به نام رضا آشنا می شود که رضا یکی از عوامل مهم تروریستی است.

وی گفت: اشکان پس از آزادی از زندان به سراغ عوامل تروریستی با معرفی رضا می رود و خودش را نفوذی باند تروریستی می کند تا از اوضاع و ماموریت این باند اطلاع یابد که در این حین عوامل تروریستی باعث نا امنی و اذیت و آزار که از جمله درگیرهای خیابانی و تیراندازی و آدم ربایی و غیره به روایت تصویر کشیده می شود که در خاتمه با همکاری اشکان و دخالت نیروی انتظامی این باند تروریستی دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده می شود.

آذرافزا همچنین گفت لوکشین ها ی این فیلم در استان های مختلف از جمله رشت، تهران، مریوان و اندیشه کرج با امکانات پیشرفته تصویر برداری فیلم برداری خواهد شد.

وی افزود: فیلم فوق به مدت ۹۰ دقیقه خواهد بود.

شایان ذکر است؛ این اثر نهمین فیلم بلند آذرافزا به عنوان تهیه کننده و کارگردان است و از این تهیه کننده و کارگردان می توان فیلم های چون غریب در ره عشق شبکه تماشا، گم گشته دیار محبت برای رسانه، ژنرال برای شبکه ۳سیما، سودای عشق برای رسانه خونگی، مادر بیا ادبم کن برای شبکه ۵سیما، صدایت می کنم برای شبکه ۳سیما، برنج نذری برای شبکه نمایش و مأمور مخفی که اکشن ترین فیلم ایران است؛ نام برد.

وی در آخر به پایگاه خبری صبح ساباط گفت: امیدواریم این فیلم نیز مثل همیشه مورد تایید مردم عزیزمان و مسئولین قرار گیرد.

خاطرنشان میگردد؛ حضور بازیگرانی چون محمود مقامی، سیامک اشعریون، محرم علی آذرافزا، سارا علی پور، ابوالفضل فعصیعی زرنق، مهدی امیدی، معصومه سلطانی، فاطمه کیانی مهر، علی میر علم، سارا ابراهیمی، فاطیما چهار دولی، فریبا باقری، جواد طاهری، نازنین زهرا اشعری، داود موسوی، فرزاد کرمی، منور محمودی، مرضیه بیگدلی، فرشته زند کسبی، جواد رازیانی، حسین احمدی، محمود یعقوب فشکی/، قادر عزیز زاده، عادل عزیز زاده، علی زندیه، علی الله مدد، پویا باقری، محمد زارع،  ریحانه اصغری، بازیگران خرده سال سروش لقای و حنانه جعفری در این اثر سینمائی قطعی شده است.

براین اساس؛ تهیه کننده و کارگردانی این فیلم بر عهده محرم علی آذر افزا، فیلم برداری بر عهده بهنام بهرا، گریم بر عهده سارا ابراهیمی، مدیریت تولید و برنامه ریزی فیلم  بر عهده محمد پرورده، مسئول هنرور داود موسوی، دستیار اول کارگردان و نویسنده این فیلم ابوالقاسم کبیری راد، منشی گری صحنه بر عهده فاطمه کیانی مهر و صدا برداری بر عهده داود علیزاده می باشد.