رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد بیان داشت: مشتریان گرامی در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ثبت نام و از امکانات غیر حضوری مختلف منوی "مخابرات من" استفاده نمایند.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مهدی فرجی اظهار داشت : مشتریان می توانند با ورود به  قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریز هزینه های قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

وی افزود: امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت به راحتی برای تمام مشتریان میسر است.

فرجی در خصوص پرداخت صورت حساب تجمیعی نیز اظهار داشت: با استفاده از سامانه مخابرات من، امکان پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض و مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) وجود دارد.

رئیس اداره روابط عمومی در خصوص امکانات مهمی که سامانه مخابرات من در اختیار مشتریان می گذارد افزود: خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت نیز از  دیگرامکاناتی که درگاه «مخابرات من»  در اختیار مشتریان قرار می دهد.

وی در خصوص امکان بازیابی رمز عبور این سامانه افزود: در صورت فراموشی نام کاربری در سامانه “مخابرات من” امکان بازیابی رمز عبور فراهم می باشد و در پیامک کد تایید که برای احراز هویت مشتری ارسال می گردد، نام کاربری صحیح نیز قابل مشاهده می باشد.