فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سارق خودرو در خیابان آیت الله کاشانی خبر داد.

به گزارش صبح ساباط، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزدگفت:   با توجه به دریافت خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پارس در یکی از خیابان‌های شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات ماموران پلیس، مشخص شد سارق با ورود به خودرو که در کنار خیابان “کاشانی” پارک شده بود سرنشین آن را که یک خانم بوده مجبور به پیاده شدن از خودرو کرده و سپس خودرو را سرقت که این موضوع نگرانی شهروندان را در پی داشت.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدام اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی، مجرم را شناسایی و شب گذشته در یک عملیات ضربتی او و همدستش را در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهر یزد دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: سارق که ۳۳ ساله و اهل یکی از استان‌های جنوب کشور است در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در ادامه با قرار گرفتن در برابر ادله کافی لب به اعتراف گشود و محل اختفای خودرو را لو داد.

رئیس پلیس استان یزد ادامه داد: با اعزام ماموران پلیس، خودرو در ساعات پایانی شب در روستایی در ۳۵ کیلومتری شهر یزد مشاهده و کشف شد.

او در خاتمه ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت توصیه‌های پلیسی در حفظ ایمنی وسایل نقلیه و اموال خود، به مجرمان و تبهکاران هشدار داد؛ تیزهوشی پلیس استان یزد مجالی برای مجرمان و تبهکاران باقی نخواهد گذاشت.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان