سرپرست اداره خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان یزد گفت: تمامی خدمات آب و فاضلاب به مشترکان استان از طریق شماره تلفن ۱۲۲ ارائه می‌شود.

او افزود: در این فرآیند درخواست متقاضیان توسط کارشناسان دفتر خدمات الکترونیک مشترکین ثبت و پس از بررسی شرایط و مدارک جهت انجام درخواست بلافاصله به صورت برخط (آنلاین) به امور یا شهر مرتبط ارجاع داده می‌شود.

سرپرست اداره خدمات الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواست‌های مشترکان گفت: برای ارسال مدارک جهت انجام امور نیازی به حضور در شرکت نبوده و به صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌گردد.

او در پایان افزود: ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان یزد علاوه بر تلفن ارتباطی ۱۲۲ از طریق میزخدمت الکترونیک سایت شرکت آبفا به نشانی https://abfayazd.ir فراهم است.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان