مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از ارائه خدمات غیر حضوری برای تسهیل امور به مشترکان با راه اندازی اپلیکیشن " برق من " خبر داد.

به گزارش صبح ساباط، مهندس آرش نواب با بیان اینکه در شرایط موجود زیرساختِ ارائه ۴۰ خدمت ازطریق اپلیکیشن ” برق من ” برای شهروندان فراهم است ، افزود : در بخش صورتحساب این اپلیکیشن امکان مشاهده آخرین قبض ، سابقه مصرف ، خوداظهاری قرائت کنتور ، بررسی صورتحساب و تسویه حساب بر اساس شناسه قبض وجود دارد.

این مسئول درخواست انشعاب جدید ، تفکیک و ادغام انشعاب ، وصل مجدد ، تغییر مکان داخلی ، جمع آوری موقت ، آزمایش کنتور ، اصلاح نام مشترکان، اصلاح اطلاعات ، افزایش یا کاهش انشعاب ، جمع آوری دائم ، قطع و نصب مجدد ، تغییر تعرفه و تغییر نام مشترک را از دیگر خدمات قابل انجام توسط اپلیکیشن برق من بیان کرد.

وی متذکر شد : در بخش برق امید سامانه برق من ، استعلام برق امید ، مقایسه میزان مصرف با دوره مشابه ، نکات مدیریت مصرف ، وضعیت سکونت در محل انشعاب و اخبار مرتبط با برق امید که از آبان ماه اجرایی شده قرار دارد.

مهندس نواب در خصوص قابلیت های دیگر این سامانه ، اظهار کرد : ثبت خاموشی ، رفع مشکل ولتاژ ، ثبت خسارت وارده به مردم ، درخواست رفع حریم ، اعلام مشکل روشنایی ، رفع خطر تاسیسات مخاطره آمیز ، ثبت خسارت وارده به شبکه ، ثبت سرقت برق و مکاتبات مراجعین حوزه و استعلام شبکه موجود توسط سازمان ها و ادارات دولتی در قسمت خاموشی این اپلیکشن قابل دسترس است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد : برای دریافت نسخه اپلیکیشن برق من ، مشترکین عزیز می توانند به آدرس www.yed.co.ir یا اپلیکیشن کافه بازارمراجعه و خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.