مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از اجرایی شدن طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش صبح ساباط، انتظاری گفت: مالکان خودرو‌های عمومی شامل تاکسی‌ها، وانت‌بار‌ها و کامیونت‌ها که در سایت طرح رایگان دوگانه سوزکردن خودرو‌های عمومی ثبت‌نام کرده‌اند، در کارگاه‌های مجاز استان بصورت رایگان تبدیل به سی‌ان‌جی می‌شوند.ااجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در استان یزد

 

انتظاری افزود: درحال حاضر تجهیزات مورد نیاز تبدیل خوردور‌های بنزین سوز به گاز سوز، تحویل دو کارگاه مجاز که امکانات لازم را داشته و مورد تائید است، قرار گرفته تا بر اساس اولویت ثبت‌نام، این فرآیند عملیاتی شود.

 

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در این مرحله، خودرو‌های عمومی با هزینه دولت و بصورت رایگان و استاندار دوگانه سوز می‌شوند، از دارندگان خودر‌های عمومی خواست تا با مراجعه به سایت HTTP://GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام در این طرح ملی اقدام کنند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی علاوه بر پیشگیری از آلودگی زیست‌محیطی، کاهش چشمگیر هزینه سوخت برای خودرو‌های پرمصرف را نیز در پی خواهد داشت.

 

انتظاری افزود: درحال حاضر ۲ مرکز جهت انجام تبدیل خورو‌ها به سی‌ان‌جی در سطح این استان اجازه فعالیت دارند و در صورت افزایش تقاضا برای انجام این امر، امکان پیگیری و افزایش مراکز تبدیل، وجود خواهد داشت.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما