میرحسینی با تأکید بر اینکه داوطلبین کنکور سراسری با ماسک برای شرکت در آزمون حضور پیدا کنند، گفت: حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری در استان یزد افزایش یافت.

به گزارش صبح ساباط، سید محسن میرحسینی با اشاره به اینکه در برگزاری کنکور سراسری در استان یزد تلاشمان این است که پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنیم گفت: ضدعفونی کردن سالن‌های برگزاری کنکور ۴۸ ساعت قبل از برگزاری آزمون، رعایت نکات بهداشتی توسط برگزارکنندگان آزمون و همچنین حضور داوطلبین به همراه ماسک برای شرکت در آزمون ازجمله مواردی است که در دستور کار خود قراردادیم.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری خاطرنشان کرد: درب ورودی هر سالن برگزاری آزمون کنکور مواد ضدعفونی‌کننده قرار خواهیم داد که هر شخصی قبل از ورود به سالن بتواند از آن استفاده کند.

وی بابیان اینکه به همراه داشتن مواد ضدعفونی‌کننده بلامانع است افزود: یک نکته در این خصوص لازم به ذکر است که در یک سالن که ۴۰۰ شرکت‌کننده حضور دارند، اگر بخواهند هرلحظه از این مواد ضدعفونی‌کننده استفاده داشته باشد شاید سبب مشکل برای دیگران شود.

میرحسینی با تأکید بر اینکه گردش هوا در سالن‌های برگزاری آزمون به‌خوبی صورت می‌گیرد اظهار داشت: با توجه به سقف چهارمتری سالن‌های برگزاری آزمون مشکلی برای تهویه محل برگزاری نخواهیم داشت.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری با اشاره به افزایش تعداد حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان، گفت: در سال‌های گذشته کنکور سراسری در ۹ حوزه برگزار می‌شد که امسال با اضافه شدن شهر مروست یک حوزه دیگر در استان افزایش یافت.

وی بابیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در شهرستان یزد است که ۶۵ درصد را به خود اختصاص می‌دهند افزود: در حوزه‌های شهرستانی مشکلی برای حضور شرکت‌کنندگان نداریم چون در هر نوبت تقریباً ۴۰۰ نفر هستند.

  • منبع خبر : یزدرسا