سردار پورشمسی گفت: در طول دو روز سفر فشرده فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به یزد، مباحث راهبردی استان مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش صبح ساباط، سردار رضا پورشمسی با اشاره به سفر دو روزه فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به استان یزد، گفت: در طول این دو روز سفر فشرده فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به یزد، مباحث راهبردی استان موردتوجه قرار گرفت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه آب مهمترین مسئله استان است اظهار داشت: مردم سخت‌کوش و ولایتمدار یزد سالیان سال است که درزمینهٔ آب شرب با مشکل روبه‌رو هستند که امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ، مشکل آب شرب مردم یزد حل شود.

وی با اشاره به اینکه عملکرد قرارگاه خاتم‌الانبیا ازنظر مدل اجرایی قابل‌قبول و قابل‌توجه است، افزود: مدلی که حضرت امام خمینی (ره) چهل سال پیش تحت عنوان انقلاب اسلامی با  تفاوت‌های اساسی و ساختاری با مدل‌های غربی و مدل‌های رایج دنیا ابداع کردند در  قرارگاه خاتم جاری است.

پورشمسی اذعان داشت: این مدل الهی و انقلابی عملکرد قرارگاه خاتم‌الانبیا مبتنی بر مبانی دین، توجه به مردم و توجه به محرومیت‌زدایی بسیار ارزنده و منحصربه‌فرد است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه عملکرد قرارگاه با سایر موسسات سازندگی جهان متفاوت است، گفت: مدل رفتاری، اجرایی و توسعه‌ای قرارگاه مبتنی بر تکامل انسان بوده  ولی در طرف مقابل، غربی‌ها توسعه را به هر شکل و هر روشی بدون در نظر گرفتن ارزش‌های انسانی دنبال می‌کنند.  قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) مدل تکاملی رشد و توسعه را همراه با تکامل انسانی مدنظر دارد که بسیار ارزشمند و برگرفته از منویات ولایت است.

  • منبع خبر : یزدرسا