به گزارش صبح ساباط، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در خصوص میزان برق مصرفی  استان یزد اظهار کرد: روز چهارشنبه میزان مصرف برق استان یزد به ۹۳۴ مگاوات و در روز پنجشنبه هفته گذشته به ۹۴۰ مگاوات رسید که امید واریم بتوانیم برق مصرفی امروز استان یزد را تا ۹۱۰ مگاوات مدیریت کنیم. نواب […]

به گزارش صبح ساباط، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در خصوص میزان برق مصرفی  استان یزد اظهار کرد: روز چهارشنبه میزان مصرف برق استان یزد به ۹۳۴ مگاوات و در روز پنجشنبه هفته گذشته به ۹۴۰ مگاوات رسید که امید واریم بتوانیم برق مصرفی امروز استان یزد را تا ۹۱۰ مگاوات مدیریت کنیم.

نواب افزود: از لحاظ حجمی میزان ۳۰ مگاوات برابری می کند با برق مصرفی شهرستان های بافق یا تفت یا  خاتم در یک روز که همکاری مردم فهیم استان یزد را در می طلبد.

وی کاهش ساعت کاری ادارات را یک کار بسیار عالی در جهت کاهش مصرف برق عنوان کرد و گفت: قبل از کاهش ساعت کاری ادارات پیش بینی های ما بر روی ۹۵۰ مگاوات در روز بود که خوشبختانه این اقدام خوب استانداری یزد باعث کاهش میزان برق استان ۱۰ مگاوات شده است که با حجم مصرف شهرستان بهاباد برابری می کند.

. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با بیان اینکه بانوان به عنوان مدیران خانه بیشترین سهم را در مدیریت مصرف برق دارند گفت: بانوان آموزگاران نسل آینده و یاور خوب ما در مصرف برق هستند و از این رو در استان یزد از بانوان برتر در مدیریت مصرف برق تجلیل می شود.

نواب اذعان کرد: برای اولین بار در کشور از سال ۸۷ تجلیل از بانوان مدیریت مصرف آغاز شد و امسال دوازدهمین دوره آن به دلیل شیوع ویروس کرونا غیر حضور و در قالب برنامه تلویزیونی برگزار می شود.

این مسئول در پایان ابراز کرد: در این دوره از ۵۰۰ مشترک برتر در مصرف  و ۵۰۰ مشترک خوش حساب که قبوض خود را به موقع پرداخت کرده اند تجلیل می شود.

منبع:یزدرسا