به گزارش صبح ساباط به نقل از ایسنا، آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه های این هفته ششم تیرماه نماز جمعه یزد، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، ایجاد زمینه لازم برای تحقق شعار سال را مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران نظام در حوزه های مختلف دانست و اظهار کرد: ساماندهی اوضاع اقتصادی باید به عنوان […]

به گزارش صبح ساباط به نقل از ایسنا، آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه های این هفته ششم تیرماه نماز جمعه یزد، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، ایجاد زمینه لازم برای تحقق شعار سال را مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران نظام در حوزه های مختلف دانست و اظهار کرد: ساماندهی اوضاع اقتصادی باید به عنوان اولویت اجرایی مسولان قرار گیرد.

وی با بیان این‌که استفاده از ظرفیت‌های بومی موجود نقش مهمی در تسریع امور و ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور ایفا می‌کند، خطاب به مسئولان، افزود: مسائل سیاسی تنها نیاز مردم نبوده و مسئولان باید فارغ از هرگونه حزب بازی مانع تحقق توطئه‌های شوم دشمنان در کشور باشند.

امام جمعه یزد نظارت جدی و مستمر برای جلوگیری از گرانی‌ها را ضروری دانست و گفت: متعادل کردن قیمت ها و برخورد جدی با گرانفروشی مهمترین مطالبه امروز ملت از مسئولان است.

ناصری یزدی در ادامه ایجاد اشتغال پایدار و برنامه‌ریزی برای توسعه فرهنگی و اقتصادی را محور اصلی مطالبه مردم از دست‌اندرکاران عنوان و تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین دولت و ملت اسلامی بوده و سعی دارد با کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انسانی پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را متزلزل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزایش بصیرت دینی و سیاسی را یکی از ضرورت‌های اجرایی برای مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال سوء استفاده از وضعیت موجود برای ضربه‌زدن به کشور و ایجاد ناامیدی در بین مردم و جامعه هستند.

امام جمعه یزد در پایان به صدور قعطنامه اخیر علیه ایران توسط برخی کشورها اشاره کرد و با محکوم کردن آن از مردم و مسئولان نظام خواست، با همدلی و وحدت از دستاوردهای انقلاب حراست و با تدبیر مناسب مسیر توسعه بیش از پیش این نظام الهی را هموار کنند.