به گزارش صبح ساباط، سرهنگ «مرتضی ابوطالبی» با بیان این‌ که در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه‌ای با موضوع انتشار محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شده است، اظهار کرد: در بررسی‌های انجام متعدد مشخص شده این پیج اقدام به پخش زنده مراسمات و مهمانی‌هایی مخالف با شئونات اسلامی در طول شبانه‌روز کرده است. […]

به گزارش صبح ساباط، سرهنگ «مرتضی ابوطالبی» با بیان این‌ که در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه‌ای با موضوع انتشار محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شده است، اظهار کرد: در بررسی‌های انجام متعدد مشخص شده این پیج اقدام به پخش زنده مراسمات و مهمانی‌هایی مخالف با شئونات اسلامی در طول شبانه‌روز کرده است.

وی افزود:‌ دختر نوجوانی که همراه پدر و مادر خود بعد از احضار تلفنی به این پلیس فراخوانده شدند مدعی شد، این اقدام را با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان و کسب درآمد برای کمک به  بهبود مشکلات مالی پدر انجام داده و به هیچ عنوان فکر نمی کرده که اقدامش جرم باشد.

رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد به والدین توصیه کرد: فعالیت فرزندان در فضای مجازی را بررسی کنید چرا که شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به افراد اجازه می‌دهد تا در صفحه شخصی شبکه‌های اجتماعی بدون در نظر گرفتن آسیب‌ها و تهدیدات و همچنین عواقب اجتماعی بارگزاری موارد مجرمانه با هر انگیزه‌ای  منجر به پیگرد قضایی می شود.

سرهنگ ابوطالبی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک در فضای سایبر مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.