به گزارش اشکذر خبر، دکتر سلیمانی گفت: بیمارستان شهید صدوقی یزد از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور ، به عنوان محل ارجاع بیماران مشکوک انتخاب شد. وی افزود: در حاضر ۱۰ بیمار در بخش ویژه بستری بوده و ۶۰ بیمار در بخش‌های دیگر مرتبط با این بیماری بستری هستند. رئیس بیمارستان شهید صدوقی […]

به گزارش اشکذر خبر، دکتر سلیمانی گفت: بیمارستان شهید صدوقی یزد از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور ، به عنوان محل ارجاع بیماران مشکوک انتخاب شد.

وی افزود: در حاضر ۱۰ بیمار در بخش ویژه بستری بوده و ۶۰ بیمار در بخش‌های دیگر مرتبط با این بیماری بستری هستند.
رئیس بیمارستان شهید صدوقی با تکذیب خبر فوت بیش از ۱۰ نفر در استان افزود : از آغاز بحران کرونا تاکنون ۲ نفر در یزد فوت شدند.
سلیمانی درباره خبر‌های مبنی بر پر شدن بیمارستان شهید صدوقی از بیماران کرونا گفت: ما بخش‌ها را کاملا از هم جدا کرده و یک ساختمان مجزا که قبلا بیمارستان زنان و زایمان کوثر بود را کاملا تخلیه و بیماران را به سایر بخش‌ها منتقل کردیم.
وی با اشاره به اینکه سایر بخش های بیمارستان همان روال سابق را طی می کند، ادامه داد: آسانسور‌ها و مبادی ورودی و حتی پرسنلی که بیماران مشکوک به کرونا را جابجا می‌کنند، نیز جدا شده و خدمات به صورت کاملا مجزا صورت می‌گیرد. در این راستا حتی رفت و آمد‌ها محدود  و ملاقات بیمارستان ممنوع شده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما