به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- غیاثی مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه یزد با علام این خبر افزود: با توجه به تعدد و تنوع پیشنهادهای ارائه شده از سوی مشتریان و شرکت های پیمانکاری علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه   https://pishnahad.tci.ir  نسبت به ثبت پیشنهادات خود اقدام و […]

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- غیاثی مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه یزد با علام این خبر افزود: با توجه به تعدد و تنوع پیشنهادهای ارائه شده از سوی مشتریان و شرکت های پیمانکاری علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه   https://pishnahad.tci.ir  نسبت به ثبت پیشنهادات خود اقدام و هدیه دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش پیشنهاد دهندگان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی یاد شده ضمن دریافت و مطالعه فایل راهنما، نسبت به ثبت پیشنهادات خود در قسمت دبیرخانه استان یزد اقدام نمایند.

همچنین مراجعه کنندگان به سامانه https://pishnahad.tci.ir پس از ثبت پیشنهاد و دریافت کد رهگیری از این سامانه ، برای پیگیری نتیجه پیشنهاد در حفظ و نگهداری کد یاد شده دقت لازم را بعمل آورند.

شایان ذکر است ارائه درخواست، شکوائیه، بیان مشکلات و موارد مشابه، پیشنهاد نبوده و ثبت این گونه موارد، سبب کند شدن فرآیند رسیدگی به پیشنهاد ها شده و بهبودی در شرکت ایجاد نمی نماید.