به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: در ایام ا.. دهه فجر ۱۷۴پروژه مخابراتی در زمینه های مختلف از جمله: تاسیس، توسعه ، نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری […]

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: در ایام ا.. دهه فجر ۱۷۴پروژه مخابراتی در زمینه های مختلف از جمله: تاسیس، توسعه ، نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی میزان سرمایه گذاری برای این پروژه ها را بالغ بر۲۶۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این طرح ها شامل اجرای شبکه کابل در ۹ مرکز تلفن  و تاسیس وتوسعه کافونوری در ۸ مرکز، بهینه سازی ۵ مرکز تلفن ثابت ، ایجاد امکان دایری تلفن بر بستر وایرلس در ۵ محل، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در ۳شهر اردکان و مهریز و یزد می باشد.

زارع خاطر نشان کرد: در زمینه تلفن همراه خدمات ارزنده و مطلوبی از سوی متخصصان مخابرات صورت گرفته است که شامل تاسیس ۶ سایت G2 ، افزایش ۳ تکنولوژی G3 ، افزایش ۸ تکنولوژی G4 و جایگزینی و جابجایی ۲ سایت و همچنین بهینه سازی و تعویض دکل در ۲۳ سایت بوده است.

وی تاسیس سوئیچ دیتا در ۷ مرکز ، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی در ۳۴  ایستگاه و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی را از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر دانست.

زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد بیان کرد: به منظور گسترش خدمت رسانی و افزایش خدمات به مشترکان از دهه فجر سال گذشته ۳۸۸ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۱۱ میلیارد ریال توسط مخابرات منطقه یزد به بهره برداری رسیده است.