به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد با حضور در مرکز مخابراتی شهید مطهری ضمن بازدید از قسمت های تماس پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات(۲۰۲۰)، پاسخگویی ۱۱۸ و مرکز MDF  با فعالان این مراکز دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند کار قرار گرفت. در […]

به گزارش اشکذر خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد با حضور در مرکز مخابراتی شهید مطهری ضمن بازدید از قسمت های تماس پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات(۲۰۲۰)، پاسخگویی ۱۱۸ و مرکز MDF  با فعالان این مراکز دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.

در این بازدید زارع اظهار داشت: برخورد مناسب و همراه با احترام به مشتریان یکی از اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: خوشبختانه در شرایط فعلی مجموعه مخابرات استان یزد در خصوص ارائه خدمات مخابراتی در وضعیت مطلوبی به سر می برد.

در ادامه کارکنان شرکت وداد و سپنتا نیز ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده توسط مخابرات منطقه یزد به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

شایان ذکر است در حال حاضر مرکز تلفن شهید مطهری مخابرات منطقه یزد علاوه بر ارائه خدمات تلفن ثابت به مشتریان، محل پاسخگویی ۱۱۸ و پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات(۲۰۲۰) می باشد.