به گزارش اشکذرخبر،آخرین زمان مهلت خرید اسناد تا یکشنبه ۲ مرداد ماه و آخرین مهلت تحویل پاکت پیشنهاد قیمت۶ مرداد ماه می باشد. متقاضیان برای شرکت در این مزایده می‌توانند به سایت مخابرات منطقه یزد به نشانی yazd.tci.ir مراجعه‌ کرده و طبق قوانین مندرج در سایت مذکور در مزایده شرکت کنند. گفتنی است شرکت مخابرات ایران تعدادی […]

به گزارش اشکذرخبر،آخرین زمان مهلت خرید اسناد تا یکشنبه ۲ مرداد ماه و آخرین مهلت تحویل پاکت پیشنهاد قیمت۶ مرداد ماه می باشد.

متقاضیان برای شرکت در این مزایده می‌توانند به سایت مخابرات منطقه یزد به نشانی yazd.tci.ir مراجعه‌ کرده و طبق قوانین مندرج در سایت مذکور در مزایده شرکت کنند.

گفتنی است شرکت مخابرات ایران تعدادی از املاک مازاد خود در سراسر کشور ازجمله در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان  جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و یزد از طریق مزایده عمومی به فروش می رساند.

http://yazd.tci.ir/includes/tools/imgTools/image.php?img=/var/www/html/uploaded_files/DCMS/News_files/telecom_ade6f9_1562639634.jpg&q=200&w=400&h=