به گزارش صبح ساباط؛ محرمی راد مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از فعالیت ها و مجموعههای مختلف، شرکت آب و فاضلاب استان یزد را از استانهای با کمترین شکایات مردمی از آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: این موضوع نشان دهنده رضایت مردمی استان از شرکت آبفای یزد است و همچنین می تواند الگویی برای پیاده سازی فعالیتهای این شرکت در سایر استانها نیز باشد.
او افزود: هدف از این بازدیدها تحقق اهداف کلان شرکت های آب و فاضلاب در راستای خدمت رسانی به مردم و همچنین بروزرسانی و کارآمدی فرآیندهای مدیریت اجرایی در این شرکت ها است.
مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه زمان پاسخگویی به شکایات در آبفای یزد بین ۳ تا ۴ روز و پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: یکی از شاخص های ما برای ارزیابی شرکت ها سرعت رسیدگی به شکایات و خواسته های مردم است که با بهبود فرآیندهای مدیریتی، کیفیت خدمات و رضایت مشترکین نیز ارتقاء پیدا می کند.
محرمی راد نظارت را یکی از ارکان مدیریت بیان کرد و اظهار داشت: مدیران علاوه بر نظارت دستگاه ها و نهادهای نظارتی، باید با اجرای خود نظارتی در مجموعه و فرآیندهای مدیریتی خود در جهت بهبود مستمر در اصول بهره وری شرکت گام بردارند.
حمید رضا دیرند
تاریخ : 2 - بهمن - 1403
تو اشکذر خونه سفت کاری شده داریم که بنایی تعطیله. چرا واسه آب دادن چهار تا دونه درخت تو سه ماه باید قبض آب شش میلیونی بدیم. اداره آب اشکذر هم که رفتم میگن آزاد و به نرخ بنایی حساب میشه. متر مکعبی تقریبا ۵۰ هزار تومان. مگه رئیس اداره آبفا یزد باغچه خونش رو با چی آب میده. حضرت علی (ع) میفرماید: هر آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند.
حمید رضا
تاریخ : 2 - بهمن - 1403
تو اشکذر خونه سفت کاری شده داریم که بنایی تعطیله. چرا واسه آب دادن چهار تا دونه درخت تو سه ماه باید قبض آب شش میلیونی بدیم. اداره آب اشکذر هم که رفتم میگن آزاد و به نرخ بنایی حساب میشه. متر مکعبی تقریبا ۵۰ هزار تومان. مگه رئیس اداره آبفا یزد باغچه خونش رو با چی آب میده. حضرت علی (ع) میفرماید: هر آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند.