سرپرست جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر به عنوان یک نهاد داوطلب محور و مردم نهاد می تواند پلی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان باشد.

به گزارش صبح ساباط؛ مجتبی سرپرست جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر به عنوان یک نهاد داوطلب محور و مردم نهاد می تواند پلی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان باشد؛ گفت: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر ۴ سال یکبار برگزار می گرددکه امسال در تاریخ جمعه ۱۹ مرداد ماه به صورت همزمان در مرحله اول راس ساعت ۸:۳۰ صبح تشکیل مجمع عمومی شهرستان و شروع انتخابات آغاز می گردد.

پیشداد در ادامه افزود: در شهرستان اشکذر تعداد ۱۲۷۳ نفر از اعضای بالای ۱۸ سال که حداقل ۶ ماه سابقه فعالیت داوطلبانه داشته اند واجد شرایط شرکت در انتخابات شده اند.

سرپرست هلال احمر شهرستان اشکذر ابراز داشت: ۱۴ نفراز اعضا نامزد شرکت درانتخابات شورای اجرائی شهرستان گردیده اند که از این تعداد ۴ نفر به عنوان عضو شورای اجرائی شهرستان، ۲ نفر عضو علی البدل و ۱نفر به عنوان بازرس و ۱نفر هم به عنوان عضو علی البدل بازرسی توسط اعضا انتخاب و به همرا رئیس شعبه ،خزانه دار و معاون شعبه مجمع شهرستان رو تشکیل ودو نفر از نامزدها که بیشترین رای رو در شهرستان آورده اند برای تشکیل مجمع استان معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: در شهرستان اشکذر اعضا می توانند جهت شرکت در انتخابات و اخذ رای در محل حسینیه شهدای بسیج اشکذر و همچنین در محل خانه هلال شمسی رستاق حضور بهم رسانند.

لازم به ذکر است؛ تمام تلاش مجموعه هلال احمر این شهرستان بر این است که حضور حداکثری اعضا رو در پای صندوقهای رای و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور رو بین اعضا داشته باشیم.