فرماندار خاتم: واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن با همکاری ۵ پیمانکار بومی شهرستان و استفاده از سازه‌های به روز و ضد زلزله با سرعت خوبی در حال ساخت است.

به گزارش صبح ساباط به نقل از خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، اکبریان در نشست شورای مسکن شهرستان خاتم گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۱۱ هکتاری شهرستان خاتم آغاز شد و عملیات اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

اکبریان بیان کرد: واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن با همکاری ۵ پیمانکار بومی شهرستان و استفاده از سازه‌های به روز و ضد زلزله با سرعت خوبی در حال ساخت است.

فرماندار خاتم گفت: همه خدمات زیر ساختی این طرح شامل آب، برق و گاز قبل از شروع عملیات اجرایی فراهم شده است.

اکبریان بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در مرحله ساخت اسکلت است و سعی داریم تا پایان تابستان امسال اجرای سقف صورت گیرد.

وی افزود: سایت دوم طرح نهضت ملی مسکن با واگذاری زمین و نقشه برداری در حال طراحی است که در آینده نزدیک کار زیر سازی آن شروع می‌شود و همچنین طرح جوانی جمعیت با انجام اقدامات و قرعه کشی واحد‌ها در آینده نزدیک کار زیر سازی آن صورت می‌گیرد.

اکبریان ادامه داد: با تعامل و همکاری بنیاد مسکن، شهرداری و شورای شهر پروانه‌های ساخت نهضت ملی مسکن به صورت رایگان برای متقاضیان صادر شده است.

در ادامه دهقان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خاتم گفت: در شهرستان خاتم هزار و ۸۸۴ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۳۸ نفر واجد شرایط نبودن، ۳۳۶ نفر واجد شرایط با ایجاد حساب، ۴۰ میلیون تومان در مرحله اول واریز کردند که برای ۲۴۱ نفر پروانه ساخت گرفته شد و ۱۶۸ نفر از این طرح انصراف دادند. دهقان بیان کرد: در طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های ۳ و ۴ فرزند زمین واگذار می‌شود که در شهرستان ۲۳۹ نفر در این طرح ثبت نام کردند ۷۹ نفر چهار فرزندی و ۱۶۹ نفر سه فرزندی هستند.

انتهای پیام/