رئیس سابق دادگاه عمومی عقدا گفت: با همکاری شورای حل اختلاف و مجموعه نیروی انتظامی با پیشگیری از تشکیل پرونده، از سال 99 بیش از 7 درصد از پرونده های ورودی به دادگاه عقدا کاهش یافت.

به گزارش صبح ساباط، محمدحسین دهقان طزرجانی در آیین معارفه رئیس جدید دادگاه عمومی عقدا اظهار داشت: در مدت خدمت در عقدا، دو کارخانه احیا شد که نتیجه آن پیشگیری از تشکیل ۳۰۰ پرونده، پرداخت بدهی ۴۰۰ نفر و ایجاد اشتغال برای طیف وسیعی از کارگران بعد از گذشت ۷ از تعطیلی کارخانه بود.
وی با اشاره به چالش های شهر عقدا در حوزه محیط زیست، افزود: از ابتدای سال جاری برای ۴ کارخانه بزرگ پرونده آلایندگی تشکیل شده و برای دو کارخانه دارای مشکلات زیست محیطی، دستور پلمب صادر شده است.
این مقام قضایی از بازگشت ۲۵۰ هزار متر از اراضی ملی و دولتی در شهر عقدا خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته و همکاری نهادهای متولی بیش از ۲۵۰ هزار متر از اراضی ملی و دولتی در شهر عقدا به بیت المال بازگشت داده شد.
رئیس سابق دادگاه عقدا به سازش ۹۰درصدی در پرونده های تشکیل شده در شورای حل اختلاف عقدا اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش مجموعه شورای حل اختلاف و کارکنان خدوم و ساعی این مجموعه همیشه میزان سازش در پرونده های تشکیل شده در شورای حل اختلاف شهر عقدا بالای ۹۰ درصد بوده است.