مدیرکل کمیته امداد استان از امکان جدید دستگاه‌های کارت‌خوان در نانوایی‌ها برای پرداخت صدقه خبر داد.

به گزارش صبح ساباط، محمد شجاعان گفت: ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﺭﻭﯾﮑﺮﺩ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺯﯾﺮﺳﺎﺧﺖ ﻭ ﺑﺴﺘﺮﺳﺎﺯﯼ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ دریافت الکترونیکی ﺻﺪﻗﺎﺕ و اعانات ﻣﺮﺩم، طرح پرداخت صدقه فوری و آسان در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: این طرح مزایایی همچون تسهیل و تسریع در پرداخت آنی صدقه در هر زمان، حذف مراجعات حضوری و گردش وجه نقد و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان را در بردارد.

شجاعان افزود: درپی فراهم شده راه‌های آسان برای دریافت کمک‌های مردمی به ویژه صدقات با همکاری مشترک اداره کل غله استان، امکان پرداخت صدقه بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در نانوایی‌های دولتی نیز فراهم شده و مردم نیکوکار استان می‌توانند به راحتی صدقه خود را از این طریق پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هم با اشاره به نحوه تسهیم صدقات توسط این نهاد، گفت: تراکنش‌های مردمی از طریق کارتخوان نانوایی ها، مستقیم به حساب کمیته امداد واریز می‌شود.

سلمانی با تأکید بر تجهیز همه نانوایی‌های استان به این امکان افزود: این صدقات بر اساس موازین شرعی در زمینه تأمین کمک هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و معیشت مددجویان و نیازمندان همان منطقه مصرف می‌شود.

انتهای پیام/