نمایشگاه تخصصی سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی»؛ در آیینی با حضور استاندار یزد افتتاح شد.

به گزارش صبح ساباط، استاندار یزد در این آیین، با اشاره به تولید مصالح ساختمانی و کلیه تجهیزات مورد نیاز برای ساخت کامل یک ساختمان در استان یزد، اظهار کرد: این ویژگی منحصر بفرد، از مزیت‌های برجسته یزد در صنعت ساختمان است.

مهران فاطمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باعث توسعه صنعت ساختمان خواهد شد، گفت: خوشبختانه دستاوردها و محصولات تولیدی استان در صنعت ساختمان با تنوع بسیار زیاد در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری تخصصی این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: برای اولین بار در استان یزد انواع سنگ، کاشی و سرامیک، موزائیک، درب و پنجره، چینی بهداشتی، شیشه و تجهیزات جانبی مربوط به نمای ساختمان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود با اظهار امیدواری نسبت به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: بازدید شهروندان از این‌گونه نمایشگاه ها به توسعه صنعت ساختمان در استان کمک می‌کند.