دادستان سابق عمومی و انقلاب مهریز گفت: جلب اعتماد عمومی و اقناع مراجعین به دستگاه قضا یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی است.

به گزارش صبح ساباط، محمد سجاد اعتباری در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان مهریز بیان داشت: پاسخگویی به ارباب رجوع و رفع دغدغه های شهروندان یکی از ضروریاتی بود که در این دوره مدیریت بدان پرداخته شد.
این مقام قضایی در رابطه با گزارش عملکرد چندساله خود در این حوزه قضایی اظهار داشت: جلوگیری از زمین خواری با ورود به موضوع مستثنیات روستاها یکی از اقدامات اثر گذاری بود که در دوره مسئولیت دادستانی انجام شد.
وی پیگیری پرونده های کلاهبرداری های اینترنتی را یکی از موضوعات مهمی دانست که در ایام تصدی بررسی و در این رابطه ابراز کرد: دقت و اهتمام در رابطه با پیگیری پرونده های کلاهبرداری اینترنتی منجر به عودت بیش از ۸۰ درصد وجوه کلاهبرداری شده به مال‌باختگان در این حوزه قضایی شد.
اعتباری، مهریز را دومین شهرستان در راه اندازی مرکز حامی ذکر کرد و گفت: مرکز حامی با هدف پیشگیری از بزه دیدگی از زنان و کودکان در فضای مجازی پس از یزد به عنوان دومین شهرستان در مهریز دایر شد و منشا اثر بوده است.
وی در پایان بیان داشت: در دوره خدمت در این شهرستان بیش از ۳۰ هزار پرونده وارد، که به همین مقدار نیز در دادسرا رسیدگی و مختومه شد.

انتهای پیام/