دادستان عمومی و انقلاب مهریز در آیین معارفه خود گفت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف و رویکردهای اصلی، دستگاه قضایی است و بدان اهتمام ویژه خواهد داشت.

به گزارش صبح ساباط، محمد حسین دهقان طزرجانی در آیین تکریم دادستان سابق مهریز بیان داشت: ما معتقد هستیم قبل از اینکه جرمی اتفاق بیفتد باید اقدامی انجام شود که جلوی وقوع جرم گرفته شده و یا از شدت آن کاسته شود.
این مقام قضائی اظهار داشت: موضوع پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت آن بر عهده دستگاه قضایی است و در بسیاری از موضوعات گسترده در اجرای این وظیفه همکاری دستگاه‌های مختلف لازم و ضروری است.
وی ابراز کرد: با کمک و همراهی مردم و ضابطان در راستای تامین امنیت، گسترش عدالت و پیشگیری از وقوع جرم گام برداشته خواهد شد.
دادستان مهریز افزود: دادستان به عنوان رئیس دادسرا می تواند در پیشگیری ازوقوع جرم نقش مهمی ایفا کرده و بخشی از وظایف قوه قضاییه را در این زمینه محقق سازد.
این مقام قضایی گفت: حفظ حقوق عامه مسئله‌ای بسیار مهم و گسترده است که تعیین مصادیق آن نیز پیچیده و از فراوانی زیادی برخوردار است.
دهقان طزرجانی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه کاری دانست و خاطر نشان کرد: جلب اعتماد عمومی تحقق عدالت قضایی را در بردارد.
وی در پایان بیان داشت: یکی از دستور کارهای مهم دادستانی مهریز ایجاد ارتباط مستقیم مردم با دادستان از طریق تلفن خواهد بود تا مردم بتوانند بدون واسطه با دادستان طرح بحث نمایند.

انتهای پیام/