نشست شورای ترافیک با موضوع بررسی وضعیت سرویس مدارس با حضور مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری و سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش صبح ساباط، در این نشست شورای شهر یزد و و مدیریت حمل و نقل شهرداری یزد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین سرویس مدارس ارائه نمودند.

طبق آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مصوبه هیات وزیران در سال ۱۴۰۲، شهرداری موظف است موضوع سرویس مدارس را پیگیری و نسبت به تامین آن اقدام نماید.

همچنین در این نشست مشکلات سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نیمه دوم مردادماه سامانه مذکور ، مجدد برای افرادی که از ثبت نام سرویس فرزندانشان جامانده و یا ثبت نام قبلی آنها نیاز به ویرایش دارد قابل دسترس باشد.

انتهای پیام/