رئیس کل دادگستری استان یزد، انتخاب درست در زندگی را متضمن تشکیل یک زندگی پایدار خانوادگی ذکر کرد و گفت: خانواده ها باید در انتخاب همسر برای فرزندان، نقش اثر گذاری را ایفا نمایند.

به گزارش صبح ساباط، حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در جشن خانواده دستگاه قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر خم افزود: خانواده، مهمترین و مقدس ترین نهاد اجتماعی است که باید از اساس دارای یک شاکله محکم باشد.
وی با اشاره به آیه ۲۱ سوره روم، اظهار داشت: زندگی زناشویی باید به گونه ای باشد که هر یک از زوجین نه تنها از کنار هم بودن بلکه حتی از زمان حرکت به سمت یکدیگر نیز آرامش گیرند.
این مقام قضایی، بر قرائت و تدبر در سوره طلاق در قران کریم تأکید کرد و بیان داشت: گرچه نام سوره طلاق نهاده شده است اما محتوای آیات سراسر توصیه به سازش و اجر و مزد تحمل سختی ها در زندگی زناشویی است.
وی تصریح کرد: خداوند در سوره طلاق به بندگان خویش وعده داده است که اگر سختی ها و نوید گشایش را در زندگی زناشویی و در کنار هم تحمل کنند خدواند به آنها روزی می دهد از آنجا که گمان نمی کنند.
رئیس کل دادگستری استان یزد در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهیدان بهشتی و رئیسی، اظهار داشت: عید سعید غدیر و هفته قوه قضاییه بهانه و فرصتی است تا مجموعه مدیران و مسئولان قضایی در جمع خانواده ها حاضر شوند.

انتهای پیام/