نزدیک به 20 طرح بهداشتی و درمانی استان یزد از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با سرپرست ریاست‌جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صبح ساباط ، روز گذشته ۱۹ طرح بهداشتی و درمانی شامل هشت پروژه بهداشتی، دو پروژه آموزشی، شش پروژه درمانی و سه پروژه اورژانس، در مراسمی، از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با سرپرست ریاست‌جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان به بهره‌برداری رسید.

ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: هفت طرح دیگر بیمارستانی در این استان در حال تکمیل است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و با بهره‌برداری از این مراکز درمانی، یک‌هزار تخت جدید به مجموع تعداد تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده می‌شود.

معاون وزیر بهداشت با قدردانی از خیران حوزه درمان استان، یزد را یکی از استان‌های پهناور کشور خواند که با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی، پذیرای ۴۵ درصد از بیماران غیربومی است بنابراین نیازمند اهتمام بیشتر به حوزه بهداشت و درمان این استان است.

یادآور می‌شود، پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی یزد با زیربنای ۳۲ هزار و ۸۴۷ متر مربع به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم افتتاح شد.

انتهای پیام