رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: 500 پروژه عمرانی در سطح شهر یزد در حال اجرا است.

به گزارش صبح ساباط، عزیزالله سیفی در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح صاحب الزمان(عج) که همزمان با عید سعید قربان برگزار شد، اظهار داشت: این تقاطع غیرهمسطح دومین تقاطعی است که در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تقاطع اول زیرگذر شهدای نعیم آباد بود که در دوره شورای پنجم شروع شده بود و در این دوره به پایان رسید و تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان(ع) هم در دهه فجر سال ۱۴۰۱ در این دوره شروع شد و امروز شاهد تکمیل و به پایان رسیدن آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعتبارات شهرداری یزد در ابتدای فعالیت این شورا ۱۸۰۰ میلیارد بود و با پیگیری‌های صورت گرفته نه تنها این میزان کاملاً جذب شد، بلکه با پیگیری‌های صورت گرفته به بالای دو هزار میلیارد تومان رسید و این افزایش همچنان ادامه داشت به گونه‌ای که بودجه شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳، معادل ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بسته شد.

سیفی ۷۲ درصد این اعتبار را مربوط به پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: الان شهر یزد با این اعتبارات و برنامه‌های مختلفی که حوزه‌های مختلف شهرداری دارد به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و بیش از ۵۰۰ پروژه را در جای جای شهر در دست اقدام دارد و همکاران ما در شهرداری در تلاش هستند که بتوانند این پروژه‌ها را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار عموم مردم قرار دهند.

وی بلوار آیت‌الله ابوترابی و بوستان محیطی کویر را از جمله مهمترین این پروژه‌ها دانست و عنوان کرد: تلاش شده که تکمیل پروژه‌‌های نیمه‌تمام را به صورت ویژه در این مراسم در دستور کار قرار دهیم و بتوانیم به صورت نهایی اجرا کنیم.

انتهای پیام/