امام جمعه میبد گفت: نسل جدید صنعتگران و سرمایه گذاران ما باید با نقشه راه جدید وارد مدار بالاتر شده و حرکت دانش بنیانی را تقویت کنند و مسئولین هم گره از کار نسل جدید نخبه و تحصیل کرده که وارد این مسیر می شوند باز کنند.

به گزارش صبح ساباط؛ آیت الله علیرضا اعرافی تصریح کرد: مردم ، صنعتگران و نخبه گان همه درکنار هم با دید جامع، بازسازی ، رشد و ارتقا تولید و اشتغال و صنعت را مد نظر قرار داده و با این نگاه همبستگی ، شهرستان میبد را در منظومه استان و کشور بعنوان الگو معرفی کنند.

نائب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موتورمحرک و قلب و روح این تحول در مردم منطقه بوده و مردم روی پای خود ایستاده و مسیر تحول و رشد را رقم زدند گفت: این مسیر باید با امید و تلاش و همبستگی ادامه یابد.

مدیرحوزه های علمیه کشور تقویت خوشه قطعه سازی، اهتمام به مقوله سلامت و محیط زیست درصنایع ، عدالت محوری با افزایش حضور مردم در سرمایه گذاری ها و مرود نخبه گان درحوزه علم و تولید را از راهبردهای مهم در شهرستان میبد برشمرد و گفت: دانشگاه وصنعت باید دو بال یک حرکت باشند و صنایع بزرگ با بورسیه تحصیلی در راستای مصالح خود ، استان و کشور از نخبه گان و دانشجویان برتر و اساتید موفق حمایت کنند.

نائب رئیس مجلس خبرگان هرینه در تحقیق و توسعه را باعث افزایش سرمایه خواند و با تاکید بر نگاه فراتر از قانون درحمایت از کارگران درحوزه مسکن و جمعیت از سوی صنایع گفت : حتی در این شرایط دشوار نگاه فراتر از قانون صنایع نسبت به کارگران امر مبارکی است و باید کارگران را پاره و رکن صنعت بدانیم و آسیب های فضای کارگری را بشناسیم و با ارتقاء فرهنگی نگذاریم آنها دچار آسیب های اجتماعی شوند.

امام جمعه میبد گفت: برای اینکه عواید سرمایه گذاری به شهر برگردد پیشنهاد دادیم فضایی را که برای سرریز سرمایه گذاران میبدی در نقطه ایی که هیچ شهرستانی را تحت تاثیر قرار ندهد و از نظر محیط زیست هم مشکلی نداشته باشند اختصاص دهند تا صنایعی که قابل قبول است را در آنجا پایه ریزی کنیم.

  • نویسنده : ساناز امامی