رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه اولین وظیفه مسئولان توجه به معیشت کارکنان خود است گفت: مجموعه مدیریتی قوه قضائیه در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست اما کارکنان گره گشایی از کار مردم را به مسائل معیشتی و رفاهی گره نزنند.

به گزارش صبح ساباط، حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی درجمع کارکنان قضایی و اداری حوزه قضایی مهریز با بیان اینکه سیستم قضائی مجموعه ای مستقل است و باید تلاش کند تا استقلال خود را حفظ کند گفت: ارتباط و تعامل با دستگاه ها و مجموعه ها از ملزومات فعالیت در هر حوزه ای است اما نباید این تعامل به نحوی باشد که بر احقاق حق در مجموعه قضایی اثرگذار باشد.
وی اظهار داشت: ارائه امار بخشی از کار است اما خروجی نهایی کار در مجموعه قضایی باید تسهیل ارائه خدمات و جلب رضایت مردم باشد.
طهماسبی با بیان اینکه اولین وظیفه مسئولان توجه به معیشت نیروی تحت امر خود است افزود: قطعا مسائل مالی یک شبه قابل حل نیست البته در سطح عالی مدیریت تمام تلاش ها در راستای بهبود معیشت همکاران انجام می گیرد .
وی تصریح کرد: قطعا تا پست و مقامی داریم در بین مردم هم جایگاه خوبی داریم اما اگر در این مدت طوری عمل کنیم که مردم از اخلاق و رفتار ما رضایت داشته باند پس از طی این دوران هم در بین مردم اقبال و احترام خواهیم داشت.

انتهای پیام/