طی این بازدیدها که با حضور حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی این اداره کل همراه بود، ابتدا پروژه در حال احداث پاسگاه پلیس‌راه اردکان – چوپانان که تا کنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش صبح ساباط، به‌منظور بهسازی، بررسی و رفع مشکلات مربوط به پروژه احداث، تعمیر و نگهداری ساختمان پاسگاه‌ها و قرارگاه‌های سراسر استان یزد، سرهنگ جواد مروتی نماینده پلیس راهور فراجا، از کلیه ساختمان‌های پلیس‌راه و قرارگاه‌های استان، بازدید کرد.

طی این بازدیدها که با حضور حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی این اداره کل همراه بود، ابتدا پروژه در حال احداث پاسگاه پلیس‌راه اردکان – چوپانان که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه پاسگاه یزد – شیراز در شهرستان تفت بازدید شد که باتوجه‌به قدمت ۳۰ساله این پاسگاه مقرر شد عملیات بازسازی اساسی انجام و این مجموعه نیز در سال جاری عملیاتاجرایی آن آغاز شود.

بازدید از قرارگاه در حال احداث اشکذر نیز مقصد بعدی نمایندگان سازمان راهداری و پلیس‌راه بود که این ساختمان نیز پیشرفت مناسب و قابل‌توجهی داشته است و پیش‌بینی می‌شود نیمه اول سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

گفتنی است پیشنهاد احداث پلیس‌راه یزد – بافق – بهاباد از سوی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مطرح و از سوی بازدیدکنندگان جهت تحقق آن قول مساعد داده شد. ضمن اینکه مقرر شد احداث پاسگاه ابرکوه به خاتم و اردکان به نایین نیز در سال آینده پیگیری شود.

انتهای پیام/