رئیس بهزیستی میبد با اعلام رشد ۱۲ درصدی مشارکت ها در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ و همچنین نیاز به اعتبارات بیشتر برای کمک به جامعه هدف، خواستار مشارکت بیشتر صنایع شهرستان برای ایفای مسئولیت اجتماعی در راستای تامین اقلام مورد نیاز مددجویان شد.

به گزارش صبح ساباط؛ سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد با اعلام رشد ۱۲ درصدی مشارکتها در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ و همچنین نیاز به اعتبارات بیشتر برای کمک به جامعه هدف ، خواستار مشارکت بیشتر صنایع شهرستان برای ایفای مسئولیت اجتماعی در راستای تامین اقلام مورد نیاز مددجویان شد.

وی با برشمردن مصوبات آخرین جلسه شورای مشارکتها در سال گذشته از جمله کمک برای تامین سبد غذایی و اعلام نیاز به کمک برای تامین بسته‌های معیشتی در آستانه اعیاد قربان و غدیر، خواستار مشارکت از سوی شهرداری و بخش صنعت شهرستان در این خصوص شد.

فلاح با اشاره به در دست اقدام بودن توزیع گوشت قربانی بین مددجویان، نیاز به اعتبار برای تامین اقلام ضروری مددجویان از جمله کولر در فصل تابستان و بخاری در فصل زمستان و همچنین لوازم ضروری منزل ازجمله یخچال و فرش و هزینه های درمان را یادآور شد.

سید جمال سجادی پور با بیان اینکه نیازها باید شناسایی، بررسی و با اولویت‌بندی برای دریافت کمک اعلام شود، اظهار کرد: در این خصوص برای نتیجه گرفتن همکاری ادارات و ارگانهای مرتبط از جمله اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره اوقاف و شهرداری نیاز است.

در این نشست محمد حسین فلاح مدیرعامل کارخانه قند میبد نیز توضیحاتی در مورد فعالیت کارخانه قند میبد و موفقیت این واحد تولید برای ارتقای کیفیت تولید و داشتن نعاملات و تبادلات با تجار و سایر واحدهای تولیدی قند و شکر شهرستان ارائه داد.

همچنین کمک برای تامین بسته های معیشتی در آستانه اعیاد قربان و غدیر مصوب شد.

  • نویسنده : ساناز امامی