مراسم بزرگداشت شهید جمهور آیت ا... رئیسی و سایر شهدای خدمت با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان اشکذر، هیأت رئیسه ، کارکنان و دانشجویان در محل نمازخانه حضرت امام جعفر صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد با عرض تسلیت سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان و شهادت حضرت آیت ا… رئیسی و شهدای خدمت گفت: شهادت این عزیزان و مراسم باشکوه تشییع جنازه آنها چشم جهانیان را خیره کرد.

حجت الاسلام صدرالساداتی با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی (ع) افزود: طوری بین مردم زندگی کنید که وقت حیات، محبوب مردم باشید و پس از رفتن از دار دنیا مردم گریه کنند و تأسف بخورند و این به سبک زندگی انسان بر می گردد.

وی خدمت کردن به مردم را از بالاترین عبادت های اسلامی عنوان کرد و گفت: آقای رئیسی از چنین روحیه ای برخوردار بود و سرکشی از نقاط محروم و دور افتاده کشور از ویژگی های خاص آقای رئیسی بود.

ایشان، مردمی بودن، ذوب در دستورات رهبری، خالص بودن، ساده زیستی، روحیه جهادی، صداقت و سعه صدر را از مهم ترین ویژگی های رئیس جمهور شهید نام برد که سبب محبوبیت وی شد و تأکید کرد اگر کسی برای خدا و در راه خدا کار کند و نیتش خودپرستی نباشد و خداپرستی باشد مردم او را دوست خواهند داشت حتی اگر مسلمان نباشد.

صدرالساداتی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، خون شهدای خدمت و جریانی که اتفاق افتاد و رفتن اینها و اثرگذاری برای نظام و کشور کمتر از خدمتگزاری سه ساله دولت نبود. این مقام مسئول در پایان سخنانش با عرض تشکر از همه دانشگاهیان واحد اشکذر که فرصت وظیفه شناسی را فراهم کردند خاطرنشان کرد پرچمی که به دست ما سپرده اند پر مسئولیت است و ما باید این راه را ادامه دهیم و این راه تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد در انتخابات پیش رو، به شخصی رای بدهیم که شایستگی بیشتر برای خدمت به مردم را داشته باشد.