سید احسان خاندوزی وزیرامور اقتصادی و دارایی به منظور ادای احترام به مقام والای وزیر شهید امور خارجه، در دفتر کار شهید حسین امیرعبداللهیان حضور یافت و دفتر یادبود این شهید والامقام را را امضاء کرد.

به گزارش صبح ساباط؛ سید احسان خاندوزی وزیرامور اقتصادی و دارایی به منظور ادای احترام به مقام والای وزیر شهید امور خارجه، در دفتر کار شهید حسین امیرعبداللهیان حضور یافت و دفتر یادبود این شهید والامقام را را امضاء کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی در دیدار با محمد فتحعلی معاون اداری و مالی وزارت خارجه، شهادت امیرعبداللهیان را به کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وزیر شهید امور خارجه،  برای روح دیپلمات مجاهد و انقلابی کشورمان از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای او علو درجات و غفران واسعه الهی مسئلت نمود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین پس از  امضای دفتر یادبود با هیئت همراه ضمن نثار فاتحه برای شهدای خدمت یاد و خاطره شهدای وزارت امور خارجه بویژه دیپلمات مجاهد و انقلابی شهید حسین امیرعبداللهیان را گرامی داشت.

رضا خواجه نائینی، معاون توسعه مدیریت و منابع، سید محمد حسین قریشی، مدیر کل دفتر وزارتی، ذبیح اله سلمانی، معاون امور حقوقی و مجلس، سیدعلی روحانی، معاون سیاست گذاری اقتصادی، علی فکری، معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری خارجی و فنی ایران وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم تجلیل و ادای احترام به شهدای خدمت، وزیر امور اقتصادی و دارایی را همراهی می‌کردند.