فرماندار میبد گفت: معیار خدمتگذاری بی منت برای مردم را شهید خدمت به روی همه ما ترسیم کرده است و باید مردم با بصیرت و آگاهی فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش صبح ساباط؛ سجادی پور با اشاره به اینکه تا روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت زیادی باقی نمانده است گفت: معیار خدمتگذاری بی منت برای مردم را شهید خدمت به روی همه ما ترسیم کرده است و باید مردم با بصیرت و آگاهی فرد اصلح را انتخاب کنند.

فرماندار میبد در نخستین جلسه هیئات اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر حضور حداکثری مردم درانتخابات تاکید کرد.

سجادی پور با بیان اینکه ثبت نام از کاندیدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دهم آغاز شده است و تا ۱۴ خرداد این فرایند ادامه دارد گفت: از ۱۵خرداد تا ۲۱ هم فرایند رسیدگی به صلاحیت ها انجام می شود و ۲۲ خرداد هم اسامی نامزدها منتشر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور گسترده و حداکثری مردم اندیشیده شود افزود: از ۲۳ خرداد تا ۶ تیر ماه هم زمان تبلیغات نامزدها در سراسر کشور است و هشتم تیر ماه روز رای گیری خواهد بود.

  • نویسنده : ساناز مامی