سرپرست شهرداری اشکذر در گفتگو زنده تلفنی شب گذشته برنامه پرس و جو شبکه یزد توضیحاتی در رابطه با موضوع جمع آوری سگ های ولگرد در شهر اشکذر ارائه داد.

به گزارش صبح ساباط؛ حسین فتوحی سرپرست شهرداری اشکذر در گفتگو زنده تلفنی با برنامه پرس و جو شبکه یزد گفت: بعد از حادثه حمله سگ ولگرد به شهروندان در شهرستان های اشکذر و زارچ، شهرداری اشکذر نسبت به انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید اقدام نموده و در حال حاضر جمع آوری سگ های ولگرد در قالب دو پیمانکار در حال انجام است.

سرپرست شهرداری اشکذر افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۴۵ قلاده سگ ولگرد توسط پیمانکاران شهرداری جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه موضوع جمع آوری سگ های ولگرد نیازمند کار گروهی است، اظهار داشت: همواره در جلسات کارگروه اتلاف سگ های ولگرد شهرستان تاکید داشتم که علاوه بر شهرداری، بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا ها، شهرستان های هم جوار هم نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

حسین فتوحی ادامه داد: شهروندان اشکذری می توانند گزارشات خود را در زمینه جمع آوری سگ های ولگرد با شماره تلفن۰۹۱۳۰۹۹۶۵۶۱ آقای حبیب دهقان در جریان بگذارند.

سرپرست شهرداری اشکذر در پایان صحبت های خود توجه شهروندان به بیرون گذاشتن زباله های خود مطابق با برنامه زمان بندی شهرداری و پرهیز از غذا دادن به این حیوانات را دو عامل مهم در جهت جلوگیری از وقوع حوادث مرتبط با سگ های ولگرد عنوان کرد.