کارکنان‌ اداره ثبت اسناد و املاک استان یزد روزچهارشنبه همزمان با تشییع پیکر شهدای خدمت و در راستای تداوم نذر خدمت و ادامه تلاشهای شهید جمهور و هیات همراه و شادی آنها ، در محل کار حاضر و به بررسی پرونده ها و مشکلات پرداختند.

به گزارش صبح ساباط، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در این خصوص اظهار داشت: مدیران، روسا و کارکنان این اداره کل ، از ابتدای امروز تلاش کردند در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خدمت بویژه آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید، صادقانه و مخلصانه، نذر خدمت خود را ادا کردند.

مهدی اقبال گرهگشایی از مشکلات مردم در سراسر کشور را از اهداف سفرهای آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم تداوم خدمت به مردم و عدم اختلال در گرهگشایی از مشکلات مردم به عنوان تاکیدات رهبر معظم انقلاب را در عمل، سرلوحه تلاشها و فعالیتهای خود قرار دهیم.

عضو شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: هدف از نذر خدمت امروز ، خدمت صادقانه به مردم با تأسی و به نیابت از شهید آیت الله رئیسی و همراهان گرامیشان و در راستای اجرای قانون حدنگار که همواره در قوه قضائیه و نیز قوه مجریه از تاکیدات ایشان بود می باشد و امیدواریم مورد رضای حضرت حق قرار گیرد.

امروز در راستای تداوم نذر خدمت و ادامه خدمات رئیس جمهور شهید ایران ، تیم جهادی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد شامل مدیرکل و روسای واحدهای ثبتی میبد، اردکان و اشکذر در اداره ثبت اسناد میبد، معاون امور اسناد، رئیس اداره بازرسی و رئیس اداره کارگزینی و امور اداری در واحد ثبتی تفت، رئیس حفاظت و اطلاعات و رئیس و کارکنان فناوری اطلاعات اداره کل و رئیس واحدهای ثبتی منطقه ۲ یزد در این اداره ثبت و سایر روسا دوشادوش برخی همکاران این مجموعه ها به پرونده ها و مشکلات موجود رسیدگی کردند.

انتهای پیام/