معاون اول رییس جمهور ضمن بازدید میدانی از مناطق سیل زده شهر مشهد با قدردانی از تلاش شبانه روزی مسوولان، اعلام کرد: دولت سیزدهم علاوه بر جبران خسارات، در کنار مردم شریف استان خراسان رضوی و شهر مشهد برای حل مشکلات و مسائل آنان خواهد بود.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ معاون اول رئیس جمهور امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) در شهر مشهد حضور یافت و از مناطق مختلف سیل زده این شهر بازدید کرد.

محمد مخبر در این بازدید که با همراهی معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، استاندار خراسان رضوی، فرماندار و شهردار شهر مشهد انجام شد، مسئولان توضیحاتی از میزان خسارات و روند امدادرسانی به مردم سیل زده ارائه کردند.

معاون اول رییس جمهور در جریان این بازدید و در فضایی صمیمی پای درد و دل ها، مشکلات و دغدغه های مردم نشست.

وی همچنین با قدردانی از حضور شبانه روزی و خدمت رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی به مردم آسیب دیده سیل اخیر تاکید کرد که دولت سیزدهم علاوه بر جبران خسارات، در کنار مردم شریف استان خراسان رضوی و شهر مشهد برای حل مشکلات و مسائل آنان خواهد بود.

سیل عصر چهارشنبه در خراسان رضوی باعث شد تا احمد وحیدی وزیر کشور سفر همراه هیات دولت به استان مازندران را نیمه تمام رها کند و برای مدیریت بحران ناشی از سیل خود را به مشهد مرکزاستان خراسان رضوی برساند.

وزیر کشور در بازدید از مناطق سیل زده شهر مشهد دستورهای میدانی زیادی برای تسریع در امور و رفع نیازهای مردم ، خطاب به مسوولان صادر کرد.