با استعفاء شهردار اشکذر موافقت شد دهقان منشادی رفت، فتوحی سرپرست شهرداری اشکذر شد.

به گزارش صبح ساباط؛ جلسه معارفه حسین فتوحی به عنوان سرپرست شهرداری اشکذر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر و پرسنل شهرداری در دفتر شهردار اشکذر برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر در این جلسه از زحمات ۴۶ ماهه دهقان منشادی به عنوان شهردار اشکذر تقدیر و تشکر کرد و گفت: ایشان از کارمندان باسابقه شهرداری بودند که مدت ۳۰ سال در شهرداری اشکذر خدمت کردند.

سید حسین حیدری افزود: در روزهای گذشته دهقان منشادی استعفاء خود را تقدیم شورای اسلامی شهر نمودند و در متن استعفای خود ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در مدت سه ساله گذشته، در شرایط فعلی شرایط لازم را برای ادامه همکاری مناسب ندانسته و تصمیم به استعفاء گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: استعفاء شهردار در جلسه روز گذشته در صحن شورای اسلامی شهر اشکذر مطرح و در نهایت با سه رای موافق استعفاء مورد پذیرش قرار گرفت و جناب آقای حسین فتوحی مسئول حراست و معاون شهردار به عنوان سرپرست شهرداری معرفی گردید.

حیدری عنوان کرد: جناب آقای فتوحی با برگزاری جلسه امروز رسما به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد و انتظار می رود همکاران شهرداری نهایت تلاش خود را با ایشان در جهت پیشبرد امور شهر داشته باشند.

سرپرست شهرداری اشکذر در ابتدای صحبت های خود ضمن تشکر ویژه از آقای دهقان منشادی شهردار سابق، از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر تشکر نمود.

حسین فتوحی گفت: امیدوارم در مدت مسئولیت در شهرداری اشکذر بتوانم مثمر ثمر بوده و کما فی السابق منشا خدمات برای مردم باشم.

وی در پایان از همکاران شهرداری درخواست کرد تا با سعه صدر و تکریم ارباب رجوع نسبت به پیشبرد امور شهر و شهرداری اهتمام داشته باشند.