کتاب رسانه و اخلاق به قلم علی مشیری نیا منتشر شد.

به گزارش صبح ساباط؛ با تلاش علی مشیری نیا کتاب رسانه و اخلاق که نکات کاربدی در مورد رسانه را مورد تاکید قرار داده است؛ منتشر شد.

امیر عباس تقی پور مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات در بخشی از مقدمه این کتاب نوشته است: شاید ادعای باطلی نباشد اگر بگوییم که بسیاری از رسانه‌ها برای تأمین اهداف و منفعت‌های آنی و آتی سرمایه‌گذاران خود، به بدترین روش‌ها و منش‌ها دست می‌زنند، قوانین و مقررات را نادیده می‌گیرند و اخلاق را ذبح می‌کنند!

از این رو، هر اقدامی در قالب تألیف، ترجمه و یا گردآوری محتوا که منجر به افزایش شناخت و آگاهی عموم مردم در مواجهه با رسانه‌ها و پیام شود ستودنی است.

مجموعه حاضر که به اهتمام جناب آقای علی مشیری‌نیا با عنوان اخلاق و رسانه منتشر شده است نیز در همین قالب قابل ارزیابی و تقدیر است.

ایشان که خود دانش‌آموخته ارتباطات و از فعالان رسانه است و علاقه و پشتکار وافرشان در فراگیری و انتقال آموخته‌هایش ستودنی است؛ تلاش کرده علاوه بر ارائه تعاریف مختصر و مفید از مفاهیمی چون اخلاق، رسانه، پیام، اخلاق رسانه‌، سواد رسانه و… مخاطب خود را با محتوای حداقلی مورد نیاز برای زندگی کیفی‌تر در فضای رسانه‌ای آشنا کند.

اقدام آغازین ایشان را به فال نیک گرفته و به انتظار تلاش‌های موثرترشان می‌نشینیم.

شما میتواند با خرید تنها یک جلد از کتاب کابردی رسانه اخلاق و رسانه از طریق لینک https://basalam.com/aazardokht/product/14114173 حامی فرهنگ، قلم و رسانه باشید.