رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد با قضات و کارکنان اداری سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبح ساباط؛ غلامعلی دهشیری رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد با قضات و کارکنان اداری سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار و نشست صمیمی که در سالن جلسات شهید مطهری سازمان برگزار گردید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد از برنامه‌های خود جهت تعالی و ارتقاء عملکرد و موقعیت و جایگاه سازمان به مواردی اشاره نمود.

رعایت نظم و انضباط اداری،کرامت ارباب رجوع و کارکنان و رعایت حقوق شهروندی ، اطاعت پذیری از ولایت و دفاع تمام قد از نظام و انقلاب توسط قضات وکارکنان اداری ، توجه و اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه در بخش مرتبط با سازمان قضایی، اجرای رهنمودهای ریاست محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح و اجرای برنامه های اموزشی و فرهنگی بمنظور توانمندسازی نیروی انسانی از دیگر محورهای سخنان دکتر دهشیری بود.

بخش دیگر صحبت‌های رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد در خصوص مدیریت مشارکتی با ارائه ایده ها و خلاقیت های کارکنان و استفاده از خرد جمعی و طرح‌های تعالی سازمان بود که مورد استقبال قضات و کارکنان اداری، قرار گرفت.

این مقام قضایی در ادامه در خصوص توسعه فضای فیزیکی ورودی بمنظور رعایت دقیق مسائل حفاظت فیزیکی و نظارت بر تردد و تکریم مراجعان و همچنین امور رفاهی و حوزه سلامت کارکنان مباحثی مطرح و پیشنهاداتی جهت مشارکت و مشورت با کارکنان ارائه نمود و در پایان گزارشی از وضعیت موجود توسط قضات و برخی کارکنان اداری ،ارائه گردید و مقرر شد این نشست تا حصول اطمینان از نتیجه گیری تمدید شود.

انتهای پیام/