محسن منصوری در ششمین نشست مجمع عمومی هلال‌احمر، سرمایه اجتماعی جمعیت را کم‌نظیر توصیف‌ و بر تقویت آن تأکید کرد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در ششمین نشست مجمع عمومی هلال‌احمر گفت: مجموعه ریاست جمهوری قدردان مجاهدت‌های هلال‌احمر است. شخص رئیس جمهور نیز قدردان و پشتیبان هلال‌احمر هستند و سلام خود را به هلال‌احمری‌ها رساندند.

وی با اشاره به جایگاه هلال‌احمر افزود: هلال‌احمر ایران و صلیب سرخ اشتراکات زیادی دارند اما در برخی موارد نیز تفاوت دارند. عملکرد همه جانبه هلال‌احمر این مجموعه را جهادی و انقلابی کرده است و به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم است.

منصوری ادامه داد: امروز سازماندهی خوبی در هلال‌احمر شکل گرفته است که اعضا به کشور و جمعیت هلال‌احمر تعلق خاطر دارند.

رسیدگی به مشکلات هلال‌احمری‌ها در دوره جدید ریاست این مجموعه درخشان بوده است.

این مقام مسئول در دولت سیزدهم تصریح کرد: هلال‌احمر در عرصه بین‌الملل فعالیت کم‌نظیری داشته که کمک امدادی و بهداشتی به غزه و تشکیل کنگره‌های بین‌المللی برای حمایت از فلسطین از جمله مهم‌ترین اقدامات در این عرصه بوده است.

این عضو شورای عالی هلال‌احمر در قسمتی دیگر از صحبت‌هایش گفت: فعالیت‌های اجتماعی هلال‌احمر در تمامی عرصه‌ها کم‌نظیر است و منجر به افزایش سرمایه اجتماعی کشور شده است.

وی افزود: هلال‌احمر سرمایه اجتماعی را به شکلی کم نظیر تقویت کرده است و با اتکا به این سرمایه اجتماعی به صورت جدی و جهادی در تمامی عرصه‌ها حضور موثر دارد.

منصوری خاطرنشان کرد: هلال‌احمر در عرصه مدیریتی نیز عملکرد خوبی داشته است که نمونه‌ای از آن در مولدسازی و فعالیت‌های فرهنگی هلال‌احمر نمایان است و نتایج ملموس دارد.