روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در بخش انتشار خبر در سایت سازمانی در میان ۳۱ استان کشور، رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد یزد با انتشار ۳۰۲ خبر بر روی سایت بعد از لرستان با ۳۲۵ خبر در میان استانها ، رتبه دوم را در سال ۱۴۰۲ از آن خود کرده است.

در این خصوص مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با تقدیر از زحمات روابط عمومی در طول یکسال گذشته گفت : سال گذشته ماهانه ۲۵خبر از استان یزد روی سایت قرار گرفته است.
وی افزود: عملکرد سال گذشته روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد یزد بیانگر رشد ۲۴ درصد نسبت سال قبل از آن با توجه به انتشار ۲۴۲ خبر قرار گرفته روی سایت است.

مدیرکل ثبت اسناد یزد در ادامه با اشاره به اهمیت جایگـــــاه روابط عمومی در عصر ارتباطات تأکید کرد: در دوره ای که دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ ها پیشتــــاز است نقش روابط عمومی ها در پیشبـرد اهداف یک نهـــاد یــا ســـازمـــان و بهبــــود کیـفی و کمی فعالیت‌ ها و افزایش بهــــــره وری از امکانات و نیروی انسانی قابل توجه است از این رو ، فعالیت در این حوزه مهم نیازمند یهره گیری از هنر و رسانه به صورت توأمان است.

اقبال افزود : ضمن تقدیر و تشکر از کسب رتبه دوم روابط عمومی استان یزد در سطح کشور ، امیدوارم امسال هم علاوه بر تداوم این قبیل افتخارات ، رضایت بیشتر مردم از خدمات صادقانه و بی منت سازمان ثبت اسناد کشور و کارکنان خدوم این اداره کل را شاهد باشیم.

انتهای پیام/