محمدجواد ابوالحسینی در آیین تجلیل از اعضای شورای ستاد راهبردی کاهش تصادفات استان یزد گفت: استان یزد در نوروز 1403 پذیرای 491 هزار و 335 مسافر بود که این میزان نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش صبح ساباط، محمدجواد ابوالحسینی در آیین تجلیل از اعضای شورای ستاد راهبردی کاهش تصادفات استان یزد گفت: استان یزد در نوروز ۱۴۰۳ پذیرای ۴۹۱ هزار و ۳۳۵ مسافر بود که این میزان نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مجموع آمار اسکان از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین، پنج درصد افزایش و میزان ترددهای ورودی استان نیز نسبت به سال گذشته به همین میزان افزایش داشته است.

ابوالحسینی تصریح کرد: در واحدهای اقامت رسمی ۷۲ هزار و ۱۵۹ نفر و در خوابگاه‌های دانشجویی نیز ۴۵ هزار نفر اسکان داشته‌اند. ضمن اینکه اسکان در پارک‌ها و بوستان‌ها نیز مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، برنامه سفرها ادامه دارد، اذعان کرد: از اعضای فعال حاضر در جلسه انتظار است تا تلاش‌های خود را در روزهای پایانی ماه رمضان در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای ادامه داده و خدمتگزار این مردم شریف باشند.

انتهای پیام/