مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از تخلف تقلب و عرضه کالای بی کیفیت در یکی فروشگاه ها به پلمب و نصب بنر در دومین روز از سال جدید خبر داد.

به گزارش صبح ساباط، مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: در پی مراجعه شاکی به تعزیرات حکومتی مبنی بر فروش کالای بی کیفیت با خرید کالا برگ الکترونیکی از فروشگاه، در دستور کار گشت مشترک قرار گرفت.
مهاجریان مقدم افزود: با مراجعه گشت مشترک به محل مذکور و بررسی های صورت گرفته این فروشگاه علاوه بر تخلف تقلب به عرضه کالا ی بی کیفیت، اجناس تاریخ گذشته ،اجناس قاچاق و مرغ و ماهی های فاسد شده کشف که هرکدام از مراجع مربوطه صورتجلسه و جمع آوری شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: با محرز شدن تخلفات، این فروشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی پلمب و پارچه تخلف در سر در واحد نصب گردید صدور حکم و رسیدگی به پرونده بعد از ارسال گزارش از طرف دستگاههای نظارتی در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.
به گفته مهاجریان مقدم فروشگاه موظف شد تا با برگرداندن مبلغ گرفته شده از شاکی خصوصی و جمع آوری تمام کالا های غیر بهداشتی و بی کیفیت و اجناس قاچاق طی صورتجلسه ای همکاری لازم با بازرسان را داشته باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اضافه کرد: در طرح تشدید گشت های مشترک هر روز سه اکیپ با دستگاه های نظارتی در بازار و مکان های شلوغ و اقامت گاه های مهمان پذیر برای کنترل و نظارت حضور دارند.

انتهای پیام/