در آخرین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان میبد اعلام شد:اتاق اصناف میبد رکورد صدور پروانه کسب در تاریخِ این تَشکُلِ صنفی در میبد وبه روز کردنِ پروانه های منقضی و..را از آنِ خود کرده است.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی صمت، آخرین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان میبد باشرکت روسا ونمایندگان ادارات ونهادهای عضوبرگزار شد.

موضوعات،مباحث ومصوبات مطروحه:
۱_ تصویب نرخنامه های تعمیرلوازم خانگی و موتورسیکلت که باتوجه به شکایات و مسائلِ پیرامونی دراین حوضه ها به نفع واحدهای صنفی و مصرف کننده می باشد.

۲_تصویب مشاغل جدید در حوضه اصناف که شهرستان میبد را از لحاظ تعددِ مشاغل بعدازمرکز استان قرارداده است.
مشاغلی مانندِتنظیم ارتفاع خودرو،آهنگری وآهن کشی،تولیدوتعمیرمخزن آبگرمکن،تولیدشوینده های صنعتی،عمده فروشی لوازم بهداشتی وبیمارستانی و چند شغل دیگر….

۳_تصویب تراز وبودجه اتاق اصناف ودستور برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی با توجه به این که شش ماه قبل از پایان دوره باید دستور قانونی از جانب کمیسیون نظارت صادر شود.

یادآوری می گردد اتاق اصناف میبد رکورد صدور پروانه کسب در تاریخِ این تَشکُلِ صنفی در میبد وبه روز کردنِ پروانه های منقضی و..را از آنِ خود کرده است و جا دارد از زحماتِ رییس،هیات رییسه و کلیه عواملِ تلاشگر در حوضه تجارت وبازرگانی قدردانی گردد.

ان شاءلله این نهادِ بزرگ که جامعه ۲۰ هزارنفری از جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد،بتواند در سایرِ امور فرهنگی واعتقادی نیز پیشگام باشد.

انتهای پیام/