در تعطیلات نوروز 1403، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر پذیرای کارکنان و اعضای هیأت علمی و خانواده آنان و هم چنین مسافران و میهمانان نوروزی است.

به گزارش صبح ساباط؛ در راستای ارتقای تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایتمندی آنان به عنوان یکی از راه‌کنش های مهم و کلان در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور امکان برخورداری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده های آنان از امکانات اقامتی – رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳، ستاد اسکان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تشکیل و هماهنگی و برنامه ریزی های لازم جهت پذیرش میهمانان نوروزی انجام شده است.

بنابر این گزارش؛ پذیرش و رزرو اماکن اقامتی – رفاهی واحدها برای کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه به همراه منسوبین درجه یک آنها صرفاً بر اساس ثبت نام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی امکان پذیر خواهد بود. هزینه اقامت به ازای هر شب اقامت در میهمان سرا، سوئیت و آپارتمان برای هر خانواده تا ۵ نفر مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار ریال و استاد سرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی یک میلیون و دویست هزار ریال تعیین شده است. به ازای هر نفر مازاد بر ۵ نفر مبلغ ششصد هزار ریال تا سقف حداکثر ۱۰ نفر بلامانع است.

متقاضیان اقامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می توانند از تاریخ ۲۴ اسفند سال جاری لغایت ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ از تسهیلات و امکانات رفاهی خوابگاه دانشجویی از قبیل تختخواب، پتو، ملحفه، تلویزیون، یخچال، نمازخانه، وسایل بدن سازی ، حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنند.

کارکنان بازنشسته می توانند با اخذ معرفی‌نامه از واحدهای دانشگاهی خود همانند سایر کارکنان از امکانات اقامتی – رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ بهره‌مند شوند.

گفتنی است شهرستان اشکذر با حدود ۴۵۰۰۰ نفر جمعیت یکی از قدیمی ترین شهرستان های ایران در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز استان یزد است و جاذبه های تاریخی و فرهنگی و گردشگری زیادی را در خود جای داده که مهمترین آنها شامل آسیاب آبی و حسینیه سفید اشکذر، مسجد ریگ مجومرد، موزه مردم شناسی اشکذر، آب انبار منحصر بفرد هفت بادگیری عصرآباد، مسجد حاج رجب علی اشکذر و کوه ریک چرخاب،قلعه های تاریخی،ماسه های روان، مجموعه تاریخی باغ وزیر حجت آباد، امامزاده سید حسین و مجموعه سلطان بندرآباد، کاروانسرای شمسی، مسجد جامع فیروزآباد، سرو کهنسال اشکذر و باشگاه های سوارکاری است.

از دیگر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مطرح بخش خضرآباد شهرستان اشکذر، می‌توان از درختان چنار روستای شرب‌العین با عمر بیش از ۳۰۰ سال، دشت گل های لاله شرب‌العین، آسیاب آبی فعال روستای هامانه، چشمه آب قل كافی‌آباد، قلعه روستای كذاب، غار طبیعی روستای هامانه، چنار قدیمی روستای طاحونه، قلعه خضرآباد، برج‌های تاریخی منطقه، كوه مسجد و تعدادی آب انبار نام برد. از جاذبه‌های تاریخی معنوی بخش خضرآباد، امامزاده سید كافی از نوادگان امام سجاد(ع) است كه زائرانی از سراسر استان به ویژه در پایان هر هفته جهت زیارت به این مكان مقدس مراجعه می‌كنند.

شماره تلفن ۰۹۱۳۹۶۹۳۰۳۷ آماده پاسخگویی به متقاضیان و مسافران از سراسر کشور می باشد.